nedeľa 26. februára 2012

MHK - World couture

Ako prvé musím povedať, že na toto vydanie som hrdá,
je extra dlhé, má dosť textu a nie len obrázky takže sa niečo nové aj dozviete a
 hlavne som ho dala do kopy za menej ako týždeň.
Proste sa mi páči :D
S článkami o svetových častiah som si dala dosť roboty, tak by ma potešilo ak by ste si ich prečítali,
dala som tam veľa zaujímavostí tak sa možno aj niečo nové naučíte :D ^_^
Novú lotériu zverejním ešte dnes :)
A taktiež prosím doll barbi811 aby si čo najskôr vyzdvihla cenu z môjho bazaara, kedže zvíťazila.
Tému nového magazínu a ďalšie detaily ohľadom nobvho vydania zverejním čoskoro.
Všetky fotky sú znova v HQ kvalite, dajú sa niekoľko násobne zväčšiť.

(KEDŽE JE TOTO VYDANIE OBROVSKÉ, MOŽNO BUDE TREBA ZOBRAZIŤ CELÝ ČLÁNOK!)




















































2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Vau. super!! Worl Tour je mega, chcem aj v budúcom vydaní MHK!

sasha.star

Anonymný povedal(a)...

Naj naj naj naj !!!